اقتصاد

مدیر Binance به دنبال وثیقه در نیجریه در میان وخامت مشکلات بهداشتی است

مدیر Binance به دنبال وثیقه در نیجریه در میان وخامت مشکلات بهداشتی است

تیگران گامباریان، مدیر اجرایی

بازداشت‌شده Binance که در نیجریه با اتهامات پول‌شویی مواجه بود، با وثیقه‌ای جدید مواجه شد. بر اساس بیانیه خانواده به اشتراک گذاشته شده با CryptoSlate، درخواست به دلایل پزشکی در طول حضور در دادگاه خود در 2 سپتامبر.

تیم حقوقی گامباریان به وخیم شدن سلامت در زندان به عنوان مبنایی برای درخواست است. آنها گزارش دادند که وضعیت او به حدی بدتر شده است که نمی توانند با او ملاقات کنند تا به اندازه کافی برای محاکمه آماده شوند.

تیم حقوقی در مورد مشکلات سلامت گامباریان، که شامل فتق دیسک، حملات ذات الریه، مالاریا، و لوزه می شود.

< گامبریان با حضور در دادگاه با عصا به قاضی اطلاع داد که مسئولان زندان از داشتن ویلچر محروم شده اند. او همچنین از قاضی درخواست کرد و اظهار داشت که در زندان از مراقبت های پزشکی مناسبی برخوردار نیست و از حقوق اولیه، از جمله دسترسی به مشاور حقوقی و نمایندگان سفارت محروم است.

قاضی اکنون دستور داده است که به گمباریان اجازه داده شود. برای استفاده از ویلچر، و پرونده قرار است در 4 سپتامبر ادامه یابد.

قابل توجه، دادگاه قبلاً اولین درخواست گامبریان در ماه مه را رد کرد.

پاسخ مقامات نیجریه

The Nigerian Economic and کمیسیون جرایم مالی (EFCC) با ادعاهای مطرح شده توسط گامبریان و تیم حقوقی اش مقابله کرد و اظهار داشت که مشکلات سلامتی او “به آن اندازه که ارائه شده جدی نیست” است.

بر اساس گزارش EFCC اشاره کرد که گامبریان دچار فتق دیسک شده است. بیش از یک دهه است.

همسر گامباریان، یوکی گامباریان، نسبت به اظهارات مقامات نیجریه مبنی بر رد مشکلات سلامتی همسرش ابراز نگرانی عمیق کرد.

او گفت:

«حقیقت این است که زندان ماه‌ها است که پرونده‌های پزشکی او را دریغ کرده است و حتی سوابق جزئی که امروز بالاخره منتشر کردند، می‌گوید تیگران نیاز به جراحی دارد. آنها نمی توانند اینگونه با زندگی شوهر من بازی کنند. کل این وضعیت غیرانسانی و تحقیرآمیز است و من خسته شده ام. این نادیده گرفتن قانون و حقوق بشر باید عواقبی داشته باشد.»

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا